Obsługa mieszkańców
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Wawer prowadzi obsługę klienta w poniedziałki w godzinach: 8:00-18:00 i od wtorku do piątku w godzinach: 8:00-16:00.
Adres: ul. Żegańska 1, 04-713 Warszawa
Aktualnie z powodu remontu sala obsługi mieszkańców została tymczasowo przeniesiona do budynku przylegającego do urzędu, Wawerskiego Centrum Kultury (WCK), ul. Żegańska 1a.
Szczegóły: Metamorfoza i czasowe przeniesienie sali obsługi mieszkańców.
Kontakt:
- Telefon do Informacji: 22 443 70 00 | fax: 22 443 70 42
- Adres e-mail: wawer.urzad@um.warszawa.pl
Zachęcamy do umawiania wizyt przez stronę internetową: rezerwacje.um.warszawa.pl. Rezerwacja wizyty gwarantuje szybkie i sprawne załatwienie sprawy (termin wizyty można ustalić maksymalnie miesiąc do przodu).