
Zakończyła się modernizacja sali obsługi mieszkańców, dzięki której przestrzeń jest bardziej dostępna dla interesantów. Wprowadziliśmy szereg innowacji, które usprawnią pracę wydziału.
Od 6 lutego obsługa mieszkańców znów odbywa się w sali obsługi mieszkańców. Nowy wygląd jest efektem projektu ścieżki klienta, który ma usprawnić obsługę i poprawić nawigację po urzędzie, a także dostosować obsługę osób ze szczególnymi potrzebami.
W nowej sali obsługi są:
- jasna ścieżka poruszania się po stanowiskach i wnioskach,
- stanowiska do samodzielnej obsługi przy tabletach,
- drukarka do samodzielnych wydruków,
- informacja dostosowana do osób z niepełnosprawnościami,
- kącik dla dzieci.
Zapraszamy do urzędu. Przypominamy również o całodobowych udogodnieniach – skrzynce podawczej, w której możesz zostawić wniosek, nie czekając w kolejce oraz o możliwości płatności bezgotówkowej w naszym opłatomacie.