null

Obsługa klienta w Urzędzie Dzielnicy Wawer – nowe zasady i ograniczenia

Drukuj otwiera się w nowej karcie

Szanowni Państwo,
w związku z COVID-19 wprowadziliśmy limity równoczesnej obsługi klientów w Wydziale Obsługi Mieszkańców oraz Delegaturze Administracji i Spraw Obywatelskich (BAiSO). Zachęcamy do składania wszelkich wniosków i pism przez platformę ePUAP oraz do dokonywania płatności przelewem.

Aktualizacja 16.05.2022 r. – ograniczenia zostały zniesione. Więcej informacji w tym wpisie


Limit równoczesnej obsługi klientów w urzędzie wynosi 10 osób. 

Dotyczy to obecności w Wydziale Obsługi Mieszkańców (WOM; sala obsługi w wejściu głównym) oraz w Delegaturze Administracji i Spraw Obywatelskich (BAiSO; wejście boczne). 

Zasady obowiązują do odwołania.

Dodatkowe informacje o ograniczeniach w zakresie obsługi klienta są dostępne na stronie BIP Warszawa.


Jak mogę załatwić sprawę w urzędzie?

Lista spraw, które możesz załatwić bez konieczności wychodzenia z domu 

  1. Zarezerwuj wizytę - umów wizytę w systemie rezerwacji internetowych.
  2. Skorzystaj ze skrzynki podawczej, która jest dostępna w przedsionku Urzędu przez całą dobę 7 dni w tygodniu. 
  3. Wnioski i pisma wymagające podpisu możesz złożyć przez platformę ePUAPAby to zrobić, musisz mieć profil zaufany lub podpis kwalifikowany (elektroniczny).
  4. Opłat możesz dokonać samodzielnie przelewem (lista numerów kont) albo w całodobowym opłatomacie znajdującym się w przedsionku Urzędu.

Zasady obsługi klienta w Centrum Obsługi Podatnika w 2022 roku


Terminy w urzędzie - luty 2022


Jak złożyć deklarację śmieciową (do 10 lutego)?

Deklarację możesz złożyć bez konieczności wizyty osobistej w dowolny sposób:

  • w formie elektronicznej za pomocą platformy ePUAP,
  • przesłać listem poleconym do Urzędu na adres: Urząd Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy, ul. Żegańska 1, 04-713 Warszawa,
  • poprzez skrzynkę podawczą Urzędu 24/7.

2. Bezpośrednio - w Wawerskim Centrum Kultury ul. Żegańska 1a (Międzylesie) albo 5 lutego (sobota) w godz. 9:00-14:00 w Ośrodku Sportu i Rekreacji, ul. V Poprzeczna 22 (Anin). 


Pamiętaj, podczas wizyty w urzędzie:

  • zakrywaj usta i nos maseczką,
  • zachowaj dystans min. 1,5 m, 
  • przed wejściem zdezynfekuj dłonie.

Osoby nie stosujące się do nakazu zakrywania nosa i ust maseczką będą wpuszczane do budynku urzędu oraz bezpośrednio obsługiwane przez pracowników, wyłącznie gdy okażą - dobrowolnie lub na żądanie uprawnionych służb, dokument potwierdzający, że są zwolnione z tego obowiązku zgodnie z par. 25 ust. 4 rozporządzenia Rady Ministrów z 6 maja 2021 r.

Powyższe zasady wynikają z konieczności zapewnienia bezpieczeństwa i wypełnienia wytycznych sanitarnych.

Podstawa prawna: Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 6 maja 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii


Kontakt z Urzędem Dzielnicy Wawer:

tel.: 22 443 70 00
adres e-mail: wawer.informacja@um.warszawa.pl

Kontakt do wydziałów


Do dyspozycji mieszkańców jest również całodobowe Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115, gdzie można m.in. zgłosić awarię lub interwencję służb miejskich. 

Usługi i informacje są dostępne:

  • na portalu warszawa19115.pl,
  • za pośrednictwem bezpłatnej aplikacji mobilnej,
  • pod numerem telefonu 19115 czynnym całą dobę.

Lista czynnych siedzib Urzędu Stanu Cywilnego (nie obowiązuje rejonizacja)

Wawer

ul. Włókiennicza 54 
Mokotów ul. Falęcka 10
Ursynów al. Komisji Edukacji Narodowej 61
Praga Południe ul. Grochowska 274
Praga Północ ul. ks. I. Kłopotowskiego 1/3
Śródmieście ul. gen. W. Andersa 5 
Targówek ul. L. Kondratowicza 20
Bielany ul. S. Żeromskiego 29
Ursus pl. Czerwca 1976 r. nr 1
Sekcja Obrotu Zagranicznego ul. T. Chałubińskiego 8
Wydział Archiwalnych Ksiąg Stanu Cywilnego ul. M. Flisa 6

 

Załączniki: