Szanowni Państwo,
w związku z COVID-19 wprowadziliśmy limity równoczesnej obsługi klientów w Wydziale Obsługi Mieszkańców oraz Delegaturze Administracji i Spraw Obywatelskich (BAiSO). Zachęcamy do składania wszelkich wniosków i pism przez platformę ePUAP oraz do dokonywania płatności przelewem.
Aktualizacja 16.05.2022 r. – ograniczenia zostały zniesione. Więcej informacji w tym wpisie.
Limit równoczesnej obsługi klientów w urzędzie wynosi 10 osób.
Dotyczy to obecności w Wydziale Obsługi Mieszkańców (WOM; sala obsługi w wejściu głównym) oraz w Delegaturze Administracji i Spraw Obywatelskich (BAiSO; wejście boczne).
Zasady obowiązują do odwołania.
Dodatkowe informacje o ograniczeniach w zakresie obsługi klienta są dostępne na stronie BIP Warszawa.
Jak mogę załatwić sprawę w urzędzie?
Lista spraw, które możesz załatwić bez konieczności wychodzenia z domu
- Zarezerwuj wizytę - umów wizytę w systemie rezerwacji internetowych.
- Skorzystaj ze skrzynki podawczej, która jest dostępna w przedsionku Urzędu przez całą dobę 7 dni w tygodniu.
- Wnioski i pisma wymagające podpisu możesz złożyć przez platformę ePUAP. Aby to zrobić, musisz mieć profil zaufany lub podpis kwalifikowany (elektroniczny).
- Opłat możesz dokonać samodzielnie przelewem (lista numerów kont) albo w całodobowym opłatomacie znajdującym się w przedsionku Urzędu.
Zasady obsługi klienta w Centrum Obsługi Podatnika w 2022 roku
Terminy w urzędzie - luty 2022
Jak złożyć deklarację śmieciową (do 10 lutego)?
Deklarację możesz złożyć bez konieczności wizyty osobistej w dowolny sposób:
- w formie elektronicznej za pomocą platformy ePUAP,
- przesłać listem poleconym do Urzędu na adres: Urząd Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy, ul. Żegańska 1, 04-713 Warszawa,
- poprzez skrzynkę podawczą Urzędu 24/7.
2. Bezpośrednio - w Wawerskim Centrum Kultury ul. Żegańska 1a (Międzylesie) albo 5 lutego (sobota) w godz. 9:00-14:00 w Ośrodku Sportu i Rekreacji, ul. V Poprzeczna 22 (Anin).
Pamiętaj, podczas wizyty w urzędzie:
- zakrywaj usta i nos maseczką,
- zachowaj dystans min. 1,5 m,
- przed wejściem zdezynfekuj dłonie.
Osoby nie stosujące się do nakazu zakrywania nosa i ust maseczką będą wpuszczane do budynku urzędu oraz bezpośrednio obsługiwane przez pracowników, wyłącznie gdy okażą - dobrowolnie lub na żądanie uprawnionych służb, dokument potwierdzający, że są zwolnione z tego obowiązku zgodnie z par. 25 ust. 4 rozporządzenia Rady Ministrów z 6 maja 2021 r.
Powyższe zasady wynikają z konieczności zapewnienia bezpieczeństwa i wypełnienia wytycznych sanitarnych.
Podstawa prawna: Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 6 maja 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
Kontakt z Urzędem Dzielnicy Wawer:
tel.: 22 443 70 00
adres e-mail: wawer.informacja@um.warszawa.pl
Do dyspozycji mieszkańców jest również całodobowe Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115, gdzie można m.in. zgłosić awarię lub interwencję służb miejskich.
Usługi i informacje są dostępne:
- na portalu warszawa19115.pl,
- za pośrednictwem bezpłatnej aplikacji mobilnej,
- pod numerem telefonu 19115 czynnym całą dobę.
Lista czynnych siedzib Urzędu Stanu Cywilnego (nie obowiązuje rejonizacja) | |
Wawer | ul. Włókiennicza 54 |
Mokotów | ul. Falęcka 10 |
Ursynów | al. Komisji Edukacji Narodowej 61 |
Praga Południe | ul. Grochowska 274 |
Praga Północ | ul. ks. I. Kłopotowskiego 1/3 |
Śródmieście | ul. gen. W. Andersa 5 |
Targówek | ul. L. Kondratowicza 20 |
Bielany | ul. S. Żeromskiego 29 |
Ursus | pl. Czerwca 1976 r. nr 1 |
Sekcja Obrotu Zagranicznego | ul. T. Chałubińskiego 8 |
Wydział Archiwalnych Ksiąg Stanu Cywilnego | ul. M. Flisa 6 |
Załączniki:
- Ogłoszenie nr 7 z dnia 21 stycznia 2022 r. ograniczenia w zakresie obsługi klientów Urzędu m.st. Warszawy (w tym urzędów dzielnic) w związku z zagrożeniem koronawirusem SARS-CoV-2
- Ogłoszenie nr 7 z dnia 21 stycznia 2022 r. ograniczenia w zakresie obsługi klientów Urzędu m.st. Warszawy (w tym urzędów dzielnic) w związku z zagrożeniem koronawirusem SARS-CoV-2