
Dzięki Miejskiemu Centrum Kontaktu Warszawa 19115, przez całą dobę każdy może dotrzeć do usystematyzowanych i stale aktualizowanych informacji związanych z działaniem warszawskiego urzędu. Informujemy m.in. o formalnościach i sposobie załatwiania wszystkich spraw urzędowych, godzinach pracy urzędów. Informujemy o kursowaniu komunikacji miejskiej, o zmianach organizacji ruchu, remontach i modernizacjach mających wpływ na organizację życia w mieście.
Interwencja i Inicjatywa
Poprzez Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115 można zgłosić awarię lub interwencję, a także przekazać swoje sugestie i pomysły na poprawę jakości życia w Warszawie. Do najczęściej przekazywanych zgłoszeń należą te, związane z szeroko rozumianymi problemami drogowymi (np. nieprawidłowe parkowanie oraz uszkodzenia infrastruktury drogowej) oraz sprawy związane z utrzymaniem czystości w mieście –przepełnione śmietniki, nielegalne wysypiska, czy koszy na śmieci. Zgłosić można każdą sprawę, którą, zdaniem mieszkańca, powinny zając się służby miejskie. Czekamy także na pomysły i inicjatywy związane z rozwojem miasta.
Zgłoszenia interwencyjne oraz inicjatywy mieszkańców przyjmowane są poprzez aplikację mobilną Warszawa 19115, portal warszawa19115, telefon 19115 oraz za pośrednictwem czatu i mala: kontakt@um.warszawa.pl
Uwaga!!! Sprawy związane z bezpośrednim zagrożeniem życia lub zdrowia prosimy zgłaszać niezwłocznie na numer 112. Numer 19 115 nie jest numerem alarmowym.
Szczególnie zachęcamy do korzystania z bezpłatnej aplikacji Warszawa 19115, w której oprócz możliwości zgłaszania problemów oraz otrzymywania powiadomień, sprawdzimy także aktualny stan powietrza. Sprawidzmy kiedy odbierane sa śmieci oraz dowiemy się gdzie oddać elektrośmieci i przeterminowane lekarstwa i co szczególnie ważne w okresie świątecznym , znajdziemy adresy punktów, w których można oddać wciąż zdatną do spożycia żywność?
*Opłata za połączenie z numerem 19115 jest zgodna z taryfą operatora osoby dzwoniącej