Wydział Obsługi Rady informuje, że w dniu 13 grudnia 2022 r. o godz. 16:00 odbędzie się posiedzenie Komisji Budżetowej w zdalnym trybie obradowania.
Porządek posiedzenia:
- Otwarcie obrad.
- Zaopiniowanie projektu uchwały Rady Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy w sprawie zaopiniowania zmian w załączniku dzielnicowym nr XIII dla Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy do budżetu miasta stołecznego Warszawy na 2022 rok.
- Podjęcie uchwały o sposobie obradowania Komisji Budżetowej.
- Sprawy różne.
- Zamknięcie obrad.
Z uwagi na zaistniałe okoliczności związane z rozprzestrzenianiem się w Polsce koronawirusa SARS-CoV-2, wywołującego chorobę COVID-19 posiedzenie Komisji Budżetowej Rady Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy prowadzone jest w trybie zdalnym.
Osoby, które chcą zabrać głos w trakcie posiedzenia proszone są o zgłoszenie tego faktu do 12 grudnia 2022 r. do godz.16:00 na adres mailowy: ppszkit@um.warszawa.pl
Zgłoszenie powinno zawierać czytelne imię i nazwisko oraz numer punktu porządku obrad, którego będzie dotyczyło wystąpienie. W dniu komisji otrzymają Państwo link do zdalnego posiedzenia komisji. W chwili udzielenia głosu przez prowadzącego obrady, zostanie Państwu umożliwiony wstęp na posiedzenie komisji zdalnej i zabranie głosu w dyskusji.
Jednocześnie Wydział Obsługi Rady Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy informuje, że zgłoszenie się do debaty jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie i upublicznienie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, wizerunku oraz treści wypowiedzi.